Ahmen hon på russinpaketen, hon verkar så jävvla sköön

Tjenna.

Kul att lite nya läsare hittat hit, welcome welcome d;

Vart o jobbat lite idag, slutade 13.. gatt ! Blivit bjuden på massa grejer där.. kaffe, pepparkakor, lussebullar, marsipanrulltårta, glögg, skumtomtar o clementiner . Trodde jag skulle spy där ett tag ! Har inte ätit alls mkt sötsaker oså på ett bra tag så nu fick la kroppen en chock !? Haha . Usch . Ska ut o springa nu baraförde ! Haha , okejdå.. inte baraförde.. men för att jag e grymt sugen o taggad på det o för att det blir skönt :'D

Sen fixa naglar o lite brunutansol höhö . Fick bruna linser på posten igen idag, saknat det, yeeaeyh . Nån som kan klippa mitt hår förövrigt ? Panik ! Vill fixa innan jul ju.. men jag vet inte hur de kommer gå. Får nog dra in till stan imon o kolla lite stuff !

Undrar vad det blir i helgen också . Kan bli VAD SOM HELST ;D Liite planer har man ju endoo på g .

En vecka kvar att vara 20 år nu då.... OOOIJ ^^

Kalaspuss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh gött att vara tjugo snart ;D check my blog ! ;D

2008-12-18 @ 20:26:18
URL: http://hannamk.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tackar !!! :D din blogg är really nice den också ;D gör du då?§

2008-12-19 @ 21:45:36
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0